Rejse på 100 dage til dit varige vægttab

Dette forløb er en hjælp og støtte til dig, som ønsker at ændre din livsstil så du får flere gode og sunde vaner. Med små daglige skridt i den rigtige retning.

Rejsen hjælper dig med at give slip på overvægt eller bare at fastholde den vægt du har det godt med idag.

Du får:

6 lydfiler af ca 20 minutters varighed. De har et  hypnotisk indhold, som effektivt hjælper dig med at skabe nye vaner.

6 inspirerende nyhedsbreve som hjælper dig med holde motivationen.

Du kan til enhver tid vende tilbage til lydfilerne og genlæse nyhedsbrevene

Du har adgang til on-line coaching.

Det får du ud af det:

1: Vægttab på mindst 5 kilo – det betyder at du stopper med at tage på og får et konkret, ægte og varigt vægttab.

2: Du erstatter usunde vaner med sunde – så du får mere energi og livsglæde

3: Knækker vægtkurven, så du kan begynde rejsen til den vægt, der er den rigtige for dig.

4: Du tilrettelægger og gennemfører hjemmefra og helt i dit eget tempo. Du kan altid vende tilbage og genhøre sessionerne.

5: Fokus er på at nå og fastholde den vægt, der er den rigtige for dig. Den, hvor du føler dig komfortabel og godt tilpas. Både fysisk og ikke mindst psykisk.

Det er din investering:

Forløbet får du for kun kr. 495,00 – det er langt under 50% af prisen bare for en enkelt session hos en behandler. Og her kan du lytte til “behandlingen” så ofte, du har lyst.

Du kan købe programmet ved at klikke her 

Indholdet:

Du modtager 6 lydfiler med hypnotisk indhold, der hjælper med programmere dit ubevidste sind. De varer ca 20 minutter hver.

Herudover får du hver uge tips og inspiration via e-mails

Du bliver ved med at have adgang til alle lydfiler, så du kan tage dem frem og lytte til dem igen og igen.

Og du har adgang til hot-line hjælp, hvis du får brug for det.

Lidt mere uddybende til dig, der vil vide mere:

Måske er det ikke præcist nok med at måle vægten, men det er en god markør. Nogen vil have glæde af at måle sin livvidde og andre ved at holde øje med sin fedtprocent. I dette forløb bruger vi den gammeldags målemetode, for det er den nemmeste at kommunikere.

Det kræver hjælp og støtte at knække kurven så man kommer tilbage til sin idealvægt. På præcist samme måde, som mange storrygere skal have hjælp til at blive røgfrie.

Programmet bygger på et seriøst videnskabeligt grundlag for, hvad der virker. Både med hensyn til konkrete værktøjer og ikke mindst for, hvordan man skaber forandringer. Nemlig de forandringer i dagligdagen, der giver et solidt vægttab.

Stor inspiration er fra bl.a Professor Bente Klarlund, som i sin bog ”Gå bogen” argumenterer for værdien for vægttab ved at gå. Effekten af hypnotiske teknikker formidlet gennem lydfiler er veldokumenteret i videnskabelige artikler og ikke mindst mine egner erfaringer som praktiserende hypnoterapeut.

Det er dine vaner, der giver problemer med vægten

Det er jo vanen med at spise lidt for meget sødt ”efter kaffen” eller vanen med ar sidde for meget med Netflix, der skaber overvægten. Bente Klarlund nævner at bare 300 kalorier om dagen mere end man forbrænder, giver op til 5-8 ekstra kilo om året. Og har man gjort det i flere år opstår balladen.

For at opnå et varigt og stabilt vægttab – eller undgå at tage på hver dag – er det vigtigt med en helhedsorienteret tilgang. Det er ikke nok kun at fokuseret på kost eller kun på motion.

De 5 nøgler til stabil vægt og gode vaner

Nøgle 0:

Denne nøgle hjælper dig til at få det optimale udbytte af de efterfølgende nøgler.

Personlig kvalitetstid, hvor man giver sig selv fri fra dagens stres gennem en meditation er vigtig. Det er jo særligt i en stressende hverdag, man spiser for meget. Gennem guidede meditationer får man adgang til ”det ubevidste sind” og kan skabe ændringer i gamle tankemønstre.

Nøgle 1:

Visualisering er det stærkeste hypnotiske værktøj der findes. Sportsfolk bruger det til at “se sig selv på skamlen” og nogle sygdomme kan man faktisk hele på den måde. Visualisering er ikke udelukkende at kunne “se det for sig” – man kan også forestille sig, leve sig ind i eller bare tænke på. Denne metode lærer du i denne nøgle. Og målet er naturligvis, at du kan “se for dig, at du har nået den rigtige vægt.”

 Nøgle 2:

Giv slip på sukkerafhængigheden. Vi kan ikke lide at blive forbundet med ordet ”afhængighed.” Men vi skaber mange vaner og ubevidste rutiner for at få et sukkerrush. Klienter fortæller at de har tabt adskillige kilo på kort tid, bare ved at undlade de daglige colaer, som et eksempel.

Nøgle 3:

Motivation til motion, som er meget mere og meget andet end sved på panden i fitnesscentret. Bare 1 times bevægelse (gang) om dagen gør, at du nemt giver slip på 5 – 10 kilo om året. Motion er også de små daglige rutiner på arbejdet eller hjemme, hvor man bevæger sig.

Nøgle 4:

Stop knappen er vigtig for den forhindrer overspisning. Desværre har mange trænet sig selv til at spise lidt mere, end de egentligt har brug for. Store portioner eller flere portioner. Man siger jo at maven bliver mæt før øjnene, men vi overhører maven signaler.

Nøgle 5:

Den livgivende søvn skal prioriteres. Under søvnen vaskes sindet rent, så man giver slip på alle dagens indtryk. Hvis det ikke sker, så vågner vi jo med en grundfølelse af stress og utilpashed. Hvad værre er, så har vi en tendens til at snacke mere, når vi har sovet dårligt.

De 100 dages rejse

Vedholdenhed er helt afgørende for at nå et vægttab og fastholde en god vægt. I løbet af de 100 dage får du indarbejdet gode og sunde vaner, som bliver helt naturlige for dig. Det vil være helt naturligt og en del af dine daglige rutiner at motionere lidt mere, spise fornuftigt og reducere al unødig sukker.

Dette program hjælper dig hele vejen. Du får lydsessioner og mails med tips og ideer.

Det vigtige er de små daglige skridt i den rigtige retning. Der er ingen quickfix, som skaber et stabilt og varigt vægttab. Derfor er fokus på at man hver dag tager et skridt mere end i går. Måske går du 1000 skridt om dagen i dag – så er målet måske 1100 skridt i morgen.

Du går trinvist frem. For hver af de 5 nøgler modtager du en lydsession. Din opgave er så at øve dig i at skabe mindst en forandring i løbet af 10 dage. Gerne 2, hvis du bliver motiveret.

Når de 10 dage er gået modtager du så den næste lydsession. Når den starter, vil du fortsætte med den eller de vaner, du allerede har indarbejdet og finde yderligere en fra den session, du afsluttede.

Du får alle lydsessionerne, så du kan tage dem frem og lytte så ofte du har brug for en gentagelse.

Dette er målet med det hele:

Mål 1: Du knækker kurven for at tage på.

Mål 2: Du taber dig – afhængigt af din situation kan målet være mindst 5 kilo på de første 100 dage. Gerne mere. Men det er nok til at du har knækket vægtkurven. O g det skal være et varigt vægttab.

Mål 3: Du vil blive inspireret og motiveret til en sundere livsstil. Du får nogle gode og sunde vaner, der fastholder dit vægttab.

Se hvad brugere har oplevet med 100 dages programmet

Se Annettes beretning

Kære Steen

Tænk at “kurset” er færdigt, og det er det jo så ikke alligevel, for det er jo starten på resten af livet.

Jeg kommer til at savne at have dig i øret… men jeg kan jo bare press play, så er du der igen sammen med bølgeskvulpet.
Jeg startede med at veje 89,9 kg og nu vejer jeg 86,2, – så 3,7 kg. Det er ikke noget, der begejstrer mig, se nedenfor, men jeg er selvfølgelig heller ikke ked af det. Det går den rigtige vej. Jeg vil gerne smide 20 kg i alt.

Jeg har lyttet til dine filer mange gange, nogle gange har jeg lyttet til 3-4 stk. i træk. Der er nogle, som jeg lytter til oftere end andre, fx. overspisning, og jeg er heller ikke “færdig” med at lytte til søvn.

Der er flere ting/sætninger, som sætter sig fast, og det kan jeg godt lide. Fx man behøver ikke at reagere på, at man føler sig sulten, jeg er sukkerfri, jeg spiser ikke mellem kl. 19 – 07, jeg spiser kun 3 gange om dagen! (ikke behov for at snacke), gå 10 km hver uge med fører ekstra vægttab osv. Jeg kan godt lide, at der er mange tilgangsvinkler og forslag i filerne.

Det medfører fx, at jeg ofte ser på klokken om aftenen, hvis jeg står og tænker… hmmm, nårh nej, kl. er over 19, kroppen er i fordøjelsesmodus og skal have fred. Eller Hov, – det er vist bare, fordi du keder dig, at du står her i køkkenet. (Ved godt, at det ikke er noget du siger i filerne, – men det er et forslag, fordi jeg tror, at meget snacking (overspisning) også skyldes kedsomhed). Og i supermarkedet kan jeg tage noget op i hånden, og så tænke/sige til mig selv, – Nej, – jeg er jo sukkerfri, eller – Nej tak, – jeg snacker ikke. Det får mig oftest til at smile. (Det er også et forslag: Lad være med at købe og have fødevarer (på lager) i huset, som du ikke ønsker at spise, fx chips, kager, sodavand osv.)

Kærlig hilsen

Anette

Beretning fra ung kvinde

Kære Sten

Jeg har med dette forløb fået skabt nogle gode vaner og nye tanker samt ideer til hvordan jeg kan gøre mine motions samt spise vaner til en positiv oplevelse. :-)

Jeg var inden kurset godt i gang med at skabe nye vaner for mig selv, men forløbet har helt klart givet mig noget positivitet og noget stolthed, altså selve troen på at blive i kampen og ikke bare give op så let.

Faktisk så vil jeg ikke mene at jeg har tabt mig i løbet af disse 100 dage, men jeg har helt klart fået mere motion ind i min dagligdag og fået en langt bedre kondition:-)

Disse meditations øvelser, som du har sendt mig vil være meget brugbare for mig, at lytte til fremover også, vil de egentlig være tilgængelige? :-)

Kvinde med kraftig overvægt

Evaluering af hele forløbet.

Jeg har gennem snart 100 dage fulgt et forløb gennem Sten, hos Hypnohuset. Forløbet har fra første kontakt været top professionelt, trygt og rart. Jeg har i min kontakt med Sten, som alene er foregået gennem mail korrespondancer, fåret en klippe at holde fast i, og en ro til at fokusere på det vigtige, nemlig hvordan jeg finder vejen til et varigt vægttab.

Da jeg meldte mig til forløbet, havde jeg den holdning, at det var mit sidste forsøg, ellers måtte der skrappere midler i brug – Jeg var led og ked af min overvægt, og kunne ikke længere se en vej ud af det. Jeg har gennem denne behandling, brug 15 minutter om dagen, og har skabt forandringer, jeg ikke troede muligt – Og alle forandringer, er blot små justeringer i hverdagen, som stille og roligt, men sikkert har ført mig tættere og tættere på målet.

Jeg har lært, at vægten ikke er det vigtigste, men det er det mentale, der er i centrum – så kommer det med kiloene stille og roligt – Men den mentale bevidsthed er afgørende for at nå et varigt vægttab.

Jeg har haft en meget positiv og konstruktiv korrespondance med Sten, gennem hele forløbet – Jeg har modtaget filer og evalueringer under vejs, men jeg har følt at det har været mit forløb, og mine resultater – Jeg har ikke følt mig presset eller udstillet, som jeg så ofte har gjort, når jeg har forsøgt mig med endnu et vægttab, på den ene eller anden måde. Jeg har følt at jeg hele tiden har haft en hånd i ryggen, så jeg ikke snublede undervejs.

Jeg er ovenud lykkelig for, at jeg valgte denne behandling, da den har gjort mig i stand til at se mig selv i det lys jeg fortjener – Det er svært at forestille sig, at man kan komme til at holde af sig selv – Men det har jeg lært.

Min vægt siger i dag 121 kg – (Da jeg i januar var på vægten sagde den 140 kg – Så jeg runder snart 20 tabte kg)

Hvordan lyder det?

Lyt til stemmen bag programmet. I en 10 minutters lydfil fortæller jeg om baggrunden for programmet og mere om de særlige 5 nøgler, som selve programmet er bygget op om.

Det er jo rimeligt at du finder ud af om det er en stemme og en form du kan holde ud at høre på i længden, inden du beslutter dig

For at lytte bliver du dirigeret til min udbyder – du skal registrere dig, men det koster intet.

Klik her så får du adgang